Jak oszczędzić czas na realizacji zadań i zyskać go na realizację siebie?
Jedną z największych przeszkód na drodze do wydajniejszej pracy i sukcesów jest… brak czasu. Czy zdarza Ci się, że brak Ci go na codzienne zadania i myślisz sobie: „szkoda, że dzień nie może być dłuższy” Niestety… nie może,
ALE
możesz nauczyć się efektywniej wykorzystywać swój czas i oszczędzić go na wolną chwilę dla siebie, przyjaciół czy rodziny.
Ja, żeby zyskać cenne dla moich klientów chwile na odetchnięcie, wykorzystuję do tego technikę odmierzania życia. Co to za technika?
To dzieło opracowane przez prof Tal Ben-Shara (znanego, jako “profesora od szczęścia”
) – wykładowcy z Harvardu z dziedziny psychologii pozytywnej i przywództwa oraz autora książek.
Przez to, że to technika opracowana przez profesjonalistę, dyktowana jego doświadczeniem oraz przez własną 12-letnią pracę jako coach, mam pewność, że niejednemu z moich klientów ta technika pomogła określić konkretny plan dnia.
Konkretny, czyli jaki Taki, który sprawia, że ich praca jest bardziej wydajna – w krótszym czasie robią więcej zadań. Przez to odczuwają większą dumę z własnej pracy, motywację… i mają czas na życie poza pracą!
A Ty masz
Zastanów się…
Czy nie przyjmujesz na siebie zbyt wielu obowiązków w pracy?
Masz problem z delegowaniem zadań?
Czy może nie potrafisz określić priorytetów i rozciągasz jedno zadanie na pół dnia?
A może masz tak duże zadania, które Cię przytłaczają i odkładasz je w nieskończoność, bo zwyczajnie nie wiesz, za co się zabrać w pierwszej kolejności?
To też bardzo częste![❗️]()
U każdego ten “zjadacz czasu” wygląda inaczej. Jak to wygląda u Ciebie? Podczas wspólnej sesji mogę Ci pomóc odpowiedzieć sobie na to pytanie.
Wystarczy, że skontaktujesz się ze mną na m.me/robertlezak.coach.