Jak oszczędzić czas na realizacji zadań i zyskać go na realizację siebie?

Jedną z największych przeszkód na drodze do wydajniejszej pracy i sukcesów jest… brak czasu. Czy zdarza Ci się, że brak Ci go na codzienne zadania i myślisz sobie: „szkoda, że dzień nie może być dłuższy”❓🤔 Niestety… nie może, ❗️ALE❗️ możesz nauczyć się efektywniej wykorzystywać swój czas i oszczędzić go na wolną chwilę dla siebie, przyjaciół czy rodziny. 😉

👉Ja, żeby zyskać cenne dla moich klientów chwile na odetchnięcie, wykorzystuję do tego technikę odmierzania życia. Co to za technika?

🔎To dzieło opracowane przez prof Tal Ben-Shara (znanego, jako “profesora od szczęścia” 🙂) – wykładowcy z Harvardu z dziedziny psychologii pozytywnej i przywództwa oraz autora książek.

👉Przez to, że to technika opracowana przez profesjonalistę, dyktowana jego doświadczeniem oraz przez własną 12-letnią pracę jako coach, mam pewność, że niejednemu z moich klientów ta technika pomogła określić konkretny plan dnia.

Konkretny, czyli jaki❓ Taki, który sprawia, że ich praca jest bardziej wydajna – w krótszym czasie robią więcej zadań. Przez to odczuwają większą dumę z własnej pracy, motywację… i mają czas na życie poza pracą! 😉A Ty masz❓

Zastanów się…

  • ❓Czy nie przyjmujesz na siebie zbyt wielu obowiązków w pracy?
  • ❓Masz problem z delegowaniem zadań?
  • ❓Czy może nie potrafisz określić priorytetów i rozciągasz jedno zadanie na pół dnia?
  • ❓A może masz tak duże zadania, które Cię przytłaczają i odkładasz je w nieskończoność, bo zwyczajnie nie wiesz, za co się zabrać w pierwszej kolejności?

To też bardzo częste❗️

U każdego ten “zjadacz czasu” wygląda inaczej. Jak to wygląda u Ciebie? 👉Podczas wspólnej sesji mogę Ci pomóc odpowiedzieć sobie na to pytanie. 😉

Wystarczy, że skontaktujesz się ze mną na m.me/robertlezak.coach.

0
Would love your thoughts, please comment.x
Share This